Money money money

Idag när jag duschade råkade jag göra något klantigt som jag inte har gjort på många år. Jag råkade få jättemycket tvål i ögat, och satan vad det sved! Jag hade glömt bort den brännande, svidande, outhärdliga känslan men idag fick jag mig minsann en reminder.

På mtv så har dom haft my sweet sexteen maraton hela dagen, och slö som jag har varit så tittade jag på det. Inte alla avsnitt förstås, men ganska många. Jag kom fram till att dom där ungarna är så sjuuuukt bortskämda att det finns inte! Visst, jag förstår att dom vill ha årets coolaste fest osv, vem vill inte det? Men när dom blir sur för att dom bara får en helikopter istället för tre, och när dom blir helt crazy för att klänningen dom beställt inte ser ut som den gjorde på bilden kan man ju undra vart det gick snett? Glömde föräldrarna att ge dom lite ödmjukhet och lära dom att uppskatta alla saker dom får?
Något som gjorde mig riktigt "upprörd" var också att de verkar inte ta sina kompisar det minsta seriöst. Om kompisarna inte gjorde som dom ville så var det bye bye, du får inte komma på min fest. Dock vet jag inte om jag blir mest upprörd för att dom byter vänner som om det vore sockar, eller av det faktum att vännerna så gärna vill vara just det, vänner till dessa bortskämda snorungar! Men ja, jag antar att pengarna och populariteten kan locka mycket - men sen när blev det bättre än riktig vänskap?

Sen måste jag säga att hon som skulle dansa breakdance på sin fest var ganska underhållande att titta på. HAHA

Nu ska jag fixa till mig lite, sen bär det av in till stan, hur länge jag stannar där återstår att se!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0