Draft: Okt. 5, 2009

Jag har länge suttit och funderat på om jag skulle göra ett blogginlägg - och nu tar jag tag i saken!

Evelina är back in town! Och det känns som att hon aldrig åkt, skönt! Det är samma Evelina som är tillbaka bara lite (bajs)brunare.

Vi bestämde att ha våran lilla reunion på folkets hus, det var en dansföreställning där. The last battle eller något sånt hette den. Den var helt okej faktiskt, eller ja, den var naaaajz! Det var typ våran street-kultur vs kung fu? Nått china-shit i alla fall, och det var grymt när han spelade trummor! Man kände det i hela kroppen, jag älskar sånt! Jag har kommit på  mig själv att alltid dras till högtalarna när jag är ute och så. Det är så himla härligt när man liksom känner musiken bara pumpa rakt igenom en (eller okej, egentligen runt en? men det känns som igenom)

Oj gud vad jag gled in på ett helt annat spår där - men dansföreställningen var i alla fall bra. Punkt slut.
Sen fikade vi och snackade lite skit också, vi var ju tvungna att hinna ikapp lite med varandras liv, det har fan hunnit hända mycket på en månad! Fast ja, det känns som att vi inte ens hunnit prata om hälften av vad som har hänt. Speciellt inte Evelina.
Men det ska det bli ändring påååå!!

Nej shit, nu måste jag gå och fortsätta städa.. tssss, finns det något tråkigare?
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg (: kolla min blogg och lägg en kommentar .. peace <3

2009-10-05 @ 21:19:16
URL: http://nimanouvic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0