Photoshopparn på G

Jag har ont i nacken. Jag känner att jag har en knöl där, men jag är osäker på om det är en knut eller om det är en kota. Haha, så himla sämst att jag inte ens kan känna skillnad på dom!
Men men, en fet sjal på det här ska nog lösa det hela!

Jag tror att min syrra satsar på att bli sveriges nästa storbloggare! Hon bloggar typ 24/7 nu när hon har startat sin blogg, sväääär typ 400 inlägg per dag. Nej men typ fem-sex?
Ni kan ju kika in själva här.

I lördags så var jag ju som sagt ute, och jag må säga att jag fick mig en syn!
Det var en tjej som hade rakat bort nästan hela ögonbryna, för att sen rita dit det extreeeeeemt knas! Men hela hon verkade lite, ursäkta mitt ordval, äcklig? Får man säga sånt? Jag har ingen aning vem människan var, hon är säkert trevlig.. eller nåt. Men jag var tvungen att göra en liten illustration ungefär hur hon såg ut, så här kommer den.



Ja, jag orkade inte göra så noga, men ungefär sådär. Överdos av foundation och brunpuder, sen de där ditritade ögonbryna som pricken över i:et!
Det värsta är att jag överdriver inte när jag ritade ögonbrynen sådär "uppåt" - de var så, svääär!
Det är konstigt vad folk kan tycka vara snyggt ibland, speciellt när det gäller ögonbryn.
Själv tycker jag att det är snyggast att vara helt utan, bort med skiten bara..


Nej, nu är det dags.
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0