Randooooom

Wow, jag kom in. Bloggen verkar inte vara på min sida idag, men skitsamma.

Idag när jag slutat jobba, eller "jobba" (vi satt mest och kollade på fula videos på youtube, varav en kommer komma nedan.. och så käkade vi chocolateeee) så for jag till shell för att fylla upp min nästan snus-torra tank litegrann. När jag står där och koncentrerar mig som mest så hör jag ett avlägset, "Sandraaaa.." Det var ingen mindre än Evelina!! Vilket roligt sammanträffande, och som grädde på moset så kommer massa andra.. hmm, bekanta (jag kan inte säga vänner, men jag vet vilka de är, och dom vet nog vem jag är - med tanke på alla kvällar på tc i somras). Evelina känner dom iaf.. eller bättre än mig!
Jag vet inte  vart jag ville komma med det här, men det kändes bara wierd, ofta man ska träffa så många man känner på ett sånt random ställe som shell klockan 10 på kvällen?

Sen så var det massa snyggingar på syd idag. Vi har nämligen en grej som heter sportmål på scandic. Alla i köket hatar det, jag älskar det! Det är alltid massa snygga idrottskillar i restaurangen, ikväll var det till och med två lag - så massa hotties! Haha, det är sådana tillfällen man önskar att man vore servitris istället.
Jag måste faktiskt få erkänna att det kan vara lite tråkigt att man aldrig får träffa kunderna, eller gästerna kanske är ett mer passande ord, när man jobbar i köket. Det är därför jag mer än gärna alltid erbjuder mig att plocka in buffén osv, det är så roligt när man får prata med gästerna. Sen gjorde jag även ett stort steg idag och svarade i telefonen!! Jag med min telefon-fobi, det var hemskt! Men jajajaja.. Jag måste verkligen försöka träna bort det där, det är inte som att det bits precis, eller?

Men nu till videon jag tänkte lägga ut!
Det här mina vänner är uppföljaren till fågel fågel! Det är lite mera fågel, men även KATT (uttalas; keeatt!)

Det är roligast på slutet när han kallar sig själv för fågel-turken, hahahaha

Nu är det puss och godnatt för min del
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0