freezing

It feels like I'm sitting in a fuckin' freezer!

Vad är det med kylan? Det är inte okej att behöva skrapa rutorna på bilen varje dag. Det är inte okej att man ska behöva sitta med tre lager på kroppen - och sen även toppa det med en mössa. Det är inte okej att behöva frysa!!
Ge mig värmeeeeeeeeeee!
Just för tillfället har jag ingenting emot den globala uppvärmningen, sådeså.

Så, vad hände igår?
Jo mina vänner, när jag skulle duscha så slutade vattnet funka!! Bara sådär helt plötsligt. Det var inte så uppskattat och jag fick typ panik, för jag skulle vara på scandic inom en halvtimme, och där stod jag med balsam i håret och utan vatten. Som tur var så hade vi en dunk med vatten som vi sparat sen förut någon gång - dom stängde ju av vattnet hit och dit förut, jag fattar inte vad det är dom håller på med här, men det måste ara en jävla total-renovering eller nåt. Iaf med tanke på hur ofta det kommer in folk hit på dagarna och ska borra, såga, spika och dona.

Förövrigt så börjar jag bli lite less på poliserna, rena snyltare är vad dom är. Dom säger att dom ska komma typ 170 pers och äta middag - Men nej, då kommer det kanske 250 poliser istället. Inte COOLT. Vi får slut på mat var dag. Dom måste seriöst typ kopiera sina kuponger eller nåt..

Men jag är kissnödig som ett as. Så gotta go, sen är det ju 7th heaven! Jihaaaaaaaaaa
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0