glowwwwyyyglow

Jag behövde inte ens ha tanken av pengamakandet i mitt bakhuvud, det var hur roligt som helst att jobba idag!
Jag tror det är Linas förtjänst, det första hon sa när jag kom in i köket var, Sandraaaa *puppy eyes*. Jag vill ju ha din musik, vad är det för musik?
Jag blev glad, det är någon som uppskattar min musiksmak i alla fall! Så näst-nästa vecka ska jag ta med mig min hårddisk och ge henne massa bra musik och hon verkade väldigt väldigt glad över det, helt uppspelt!
Jag gillar Lina.

I övrigt har arbetsdagen vart jävla flumm också, Jimmy var på nått himla konstigt humör i alla fall, han var typ övertrött så han drygade utav satan, och jag måste erkänna det - han ägde mig några gånger. Den mannen har inte vanliga tankegångar i alla fall - det är en sak som är säkert! Sen så fick jag en blod-drink av Samuel, japp oxblod med is och en citronskiva! jag har till och med bild på den, den var så fin så jag vågade inte dricka något... Och just det! Jag blev typ halvt uppraggad av någon som satt i baren också. Så här gick det till...
Jag gick ut och skulle ta en buffén, och då ser jag tre killar 20-25 års åldern sitta i baren. ena killen typ tittar på mig hela tiden, men ingen bry för min del, jag plockar ju bara in buffén!
Sen när det var klart så tvingade Samuel ut mig för att hämta lite vatten och då gick ju den där killen såklart igång så fort han såg mig. Men han kom fram till att jag var lite för ung, han trodde att jag var 88:a! haha det skulle ju vara något, då kommer man i alla fall in på dom ställen man vill ut och dansa på!

Men ja, en galen och rolig kväll i alla fall. Jag antar att bara Tess kan tänka sig in i min situation, hon är den enda som upplevt scanducs syds känsla - den är något speciell, men ack så underbar ibland! Och ikväll var den verkligen guld.

-- Sandra --


Kommentarer
Postat av: sara

klart jag kan säg bara till när du kan hänga så är ja på ma reeeeeeen :D

2009-10-02 @ 12:09:49
URL: http://saeera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0