Godmorning starlight

The earth says hello! :D

Okej, jag har faktiskt vart vaken ett tag nu, men man måste ju göra vissa saker innan man hinner komma till bloggen, t.ex kissa, låta hundarna kissa (vilket tar en jävla tid för dixon på morgnarna), försöka göra sig någon slags frukost, kolla cafeworld... haha nä. Men nu sitter jag här med min kopp av... panodil-te? Jag har sån jävla mensvärk, och de enda värktabletterna vi hade hemma var panodil 125 mg eller nåt, som om dom kommer hjälpa? Jag tror att mamma har snott med sig alla bra till jobbet.. tsss. I alla fall så hade vi något pulver från panodil också, och det var 500 mg - så jag satsar på det istället. Men det luktar lite funky.. nej, men typ läkerol luktar det!! En liten svag doft av mentol har den också som gör att det tåras i ögonen när man luktar på det - ja, jag har inte vågat smaka än. Det är så varmt fortfarande.
Okej nu smakade jag. Det var lite läskigt, typ halstablett i flytande form, men det stod ju att det var svartvinbär- och mentolsmak!

Gud vad jag babblade iväg om det där. I alla fall, jag ska försöka få i mig den här skiten nu så att jag kan börja min lilla spa-treatment. Sen ska jag nog försöka svänga ner på stan en stund också. Så tjips vips, hejdå!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0