Har jag tappat hjärnan?

Vad har jag gett mig in på egentligen?
Workshop i dansakrobatik?? Sandra, du kommer dö. Du kommer dö så jävla hårt. Men jag lär väl dö lycklig i alla fall, i en danssal.
Om jag inte dör så kommer jag att dansa för Otto ikväll också, det är efterlängtat!

Det var ungefär allt jag hade att säga idag. Haha.
Shiit, jag är nervös!
ni fattar inte hur nervös jag är och hur åt helvete det kommer gå hahahahahaha.
Det är ett skämt, ett SKÄMT. Det står att man ska "vara i god fysisk form" - och den lilla goda fysiska formen jag hade försvann ju waaaay back i typ maj/juni. Hahaha.

Men man måste kriga.

jag har fått för mig att jag ska ta åtminstone ett kort per dag - men vi ser väl hur länge det håller.
jag satt nämligen och tittade igenom mitt (ej fullbordade) fotoalbum igår och inser att jag har typ inte tagit några kort sen 2007-början på 2008 ungefär. Det är ändå skandal. Dock hade det ju vart roligare om man hade en bättre kamera, men det är ingen ursäkt! Så ett kort om dagen från och med nu. Be prepared typ Sara och alla ni, vi måste ta kort och dokumentera misslyckandet.

Nu ska jag flumma vidare denna eftermmiddag, jag lär nog kika in ikväll och lägga en rapportering om hur dåligt det gick.
(jag gillar att jag har självförtroende, haha)

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0