Hejsan världen

Haha.
Nu är det slut, tut.

Nej. Igår var det riktigt nice på krogen! Det var inte sådär överdrivet mycket folk, så det gick faktiskt att dansa på dansgolvet, och det var vad jag gjorde - all night long! En viss person hade druckit red bull också så han var ju övertaggad till tusen, så det smittade av sig och gjorde mig ännu mer galen, och vi dampade verkligen lös på golvet! det var riktigt riktigt nice, och SKÖNT! Det är skönt i kroppen när man verkligen bara får dansa och släppa lös, ingen bry om det ser fult eller konstigt ut, jag var galen, alla andra var galna - allt var galet!
Sen igår var en såndär dag när allt och alla började prata med en igen, what's up with that? Jag klagar inte, men jag fattar inte hur det går till, vissa dagar finns man inte, andra dagar får man all uppmärksamhet i världen.
Men det gär en glad, iaf när man får fina komplimanger av personer man aldrig ens träffat förut :)

Sen känner jag mig ärad - jag har skjutsat en stor kändis som är signad på "glocalnet". Haha internt, det är inte meningen att ni ska fatta ;P

Jaja, nu ska jag gå och steka några pannkakor så jag kan äta dom till Desperate housewifes!
Vi hööööööres.
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0