I väntan på mina äpplen..

... På café world.
Jag har tänkt på en sak - hur orkar alla storbloggare? Seriöst, dom bloggar typ sjuhundratusen inlägg om dagen, själv blir man nöjd om man orkar knåpa ihop ett inlägg. Eller nej, vissa dagar kan man faktiskt få något ryck och typ göra många inlägg, men hur orkar alla storbloggare vara så VARJE DAG? Det är nästan att man blir.. ogillande mot dom, precis som sådanadära människor som är superglada varenda evigaste dag. Varje dag kommer dom med sitt solstrålande leende. Själv går man där trött som ett cp och less som jag vet inte vad - då pallar man inte sådana människor.

Gud vad flum jag blev nu, men ibland undrar man vad dom har för superpowers!

Igår hade jag och mamma myskväll, vi hade tända ljus häruppe och såg på Harry Potter. Eller okej, jag sov väl genom halva filmen som vanligt, men ändå... Det var mysigt med ljusen - jag undrar varför vi inte har dom tända oftare!

... Jag känner att jag hade verkligen inget vettigt alls att skriva idag, men jag kände ändå för att skriva av mig. Så plus i kanten för er som orkat läsa allt! Verkligen, ni är tappra krigare fan. Jalla peace och hej.
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0