Känslomässig roller coaster

.. Det var vad gårdagen var!
Mina ögon tåras fortfarande när man ser alla fina kommentarer folk skriver om dig här och var. Och minnesstunden i kyrkan, ditt foto - det var bara droppen. God bless, hoppas du har det bra i himlen!

Hur som helst, trots det nederlaget så kände jag och Tess att vi ville göra något. Så det blev staden en kväll, först hos Fabian och kolla på lite hemmavideos. Ingen är bäst i början om jag säger så ;) Sen så blev det... barabampampaaaaam! Karaokekväll på krogen krogen! Och tro det eller ej, det var faktiskt jävligt roligt! Dock sjöng jag aldrig uppe på scenen, det är faktiskt någonting jag har lovat mig själv, aldrig ALDRIG att jag kommer sjunga karaoke! Däremot gick det ju inte att hålla käften i vårt lilla vip-bås hehe. Jag och Tess sjöng för fulla muggar, alla låtar! Till och med dom vi inte kunde.. Ja, vilket jävla drag vi hade alltså. Tess och Jose fick ju massa go-drinkar och shots också, jag festade till det på cola och mjölk med isbitar. Chaufför som man är... Men det var riktigt roligt, jag tror till och med att det måste göras om någon gång!

Hur som helst, nu ska jag hoppa in i duschen.. Fundera på utklädningskläder? Palla vara "sexig" jag ska vara någe fult haha.

Förövrigt så har mitt knä daaaaaaaaaamp! Det sitter och rycker och har sig för sig själv, asknas! Jaja, gotta go (hoe, vilket rim hehe)
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0