Lördag in my mind.. But thank god it's friday!

Idag har det vart storstädning här på östermalmsgatan. Eller i alla fall för mamma Lilian's del. Hon blev helt crazy och slängde saker hit och dit, inget gick undan hennes "kasta-humör" som hon så fint uttryckte det. En sak kan vara ganska rolig med storstädningar, det är att man hittar gamla grejer som legat och gömt sig i någon bortglömd vrå, som t.ex. idag så hittade vi min *host* fina kavaj *host* som jag sydde på skolan i kanske åttan, nian? Jag var bara tvungen att modella lite med den.

Klaga ej på min sovfrilla - okej?
Och sen kan man ju undra vad som hände med knapparna, men jag kom ihåg att jag tyckte dom var fett coola då - min kavaj var ju helt inne då fo shooo!

Hmm, knasigt. Det var ju massa grejer jag skulle skriva om, men nu komer jag ej ihåg. Vi kan väl börja att prata om mina konstiga drömmar som jag har haft den senaste tiden - då kanske resten kommer tillbaka sen.
Så ja, på senaste tiden har jag haft lite knasiga drömmar, och dom handlar typ alltid om samma sak. Nämligen att jag dansar, senast inatt så drömde jag att jag, Evelina och Otto(?) började dansa i någons vardagsrum på en hemmafest. Jag vet inte riktigt vad som hände där faktiskt haha, vi hoppade som galningar i soffan - alltså det såg helt sjuuukt ut! Men nu till det värsta av ALLT!
I mina drömmar har jag av någon anledning alltid glömt att ta på mig min BH!! Och det kommer jag ju på alldeles för sent förståss, alltså, inte förrän jag börjar dansa. Sen så filmar vi in det i min dröm och jag får bara en såndär jättejobbig känsla. Jag gillar ju nämligen inte när folk dansar utan BH (vilket ni kan läsa mer om här), speciellt inte när jag gör det!
Huuuvaligen.

Nej vet ni vad, det ville inte komma tillbaka till mig, det jag tänkt skriva om alltså. Jag går och tar mig en skål med glass och hjortronsylt istället - eftersom att bakningen inte blev av. Och jag behöver någe söööött!!

Men först!
Två snygga egoliciousa bilder



Mycket mycket söta och fina. Helt seriösa sådär.

I'm out
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0