My goodies


Här ligger jag i min säng och filosoferar. Varför fick inte jag större bröst för?
Kolla själva, det är ju extremt snyggt och sexigt. Jag vill också få pris för att ha big boobies..



Nej dryg morgon-humor, eller snarare förmiddags-humor!

Vad händer idag då? Något rologt? Spännande?
Själv ska jag bara slappa, som varje dag, he he.. Men jag ska även jobba på syd ikväll. Undra med vem dock.. äsch, ingen bry!

Det här blev kanske det sämsta blogginlägget i världshistorien, men vad gör man inte om man är på dryg-humör
 och har slut på fantasi för tillfället?

Jag kan i alla fall säga att det blir utgång på lördag, det är efterlängtat. Jag börjar komma igång igen - jihaaa! :D
Nej, ni får ursäkta mig för att jag är dryg.
Peace peace peace

-- Sandra --


Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode !



Tips på mode, kläder, skönhet & massa annat skoj? Kika in hos mig ♥



2009-10-08 @ 15:48:15
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0