Något less.

Idag var en helvetesdag på scandic. Punkt.
Men det hade sina roliga stunder dock - det är dom man får tänka tillbaka på.

"Men alltså.. jag blir inte klok på det där med svarta hål. Jag lovar att hela universum är som en såndär ballong man kan vrida och vända till olika figurer och just i dom där vridningarna är svarta hålen. ÅH!! ÅH!! Och därigenom åker all vår skit och våra dumma handlingar som vi gör och samlas likt en tarm, och det är det som är KARMAN!"

Vi hade djupa disskussioner om karma, sanningar (vem bestämmer att gräset är grönt egentligen? Vem vet, det kanske är rosa) - och universum. I en hel fucking timma satt vi och bara flummade iväg hur mycket som helst, det gjorde min dag.

Men ja.. mensvärk så det bara sjunger om det också, jag gillar att man får extra ont i knäna då också. Jag gillar att ha ont överallt.
- paus för att lägga mig ner på golvet och knäcka ryggen -


Jag var även på stan och storshoppade lite vardagslyx-grejer. Jag kände att det var dags, och när jag ändå har råd så varför inte unna sig lite nya fräscha grejer. Jag är inte en såndär person som orkar ta kort på allt, så jag skriver en liten lista istället om ni vill härmas och köpa samma coola grejer som jag.

¤ Nya rakblad till  min rosa fina hyvel
¤ Skrubbvantar
¤ Foundationborste
¤ Dove's supreme silk lotion
¤ En ansiktscreme från neutrogena
¤ Två olika sorters ansiktsmasker
¤ Nån slags "toner" som ska vara bra mot finnar
¤ Sist men inte minst make up stores lip care mix

Jag tror det var allt, så imorrn kommer jag ha ett litet hemmaspa och det ska bli riktigt jävla skönt!
Skrubba skrubba skrubba skrubba bort din sura min!

Nej, nu ska jag gå ner och tvätta ansiktet, bortsa tänderna osv, sen slå mig ner i soffan och titta på desperate och christine! Antagligen så låter man familjen spela in alla program man missar när man jobbar, hehe!
(men tycker ändå jag har rätt till det, följer i princip bara tre-fyra program i veckan, DH, Greys, Gossip och one tree hill ofc!!)

See yaa babes
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0