Nu

Jag har sett världens finaste, underbaraste, braigaste, bästaste film idag. UPP!
Jag finner inga ord, den var bäst helt enkelt. Söt, rolig, charmig, spännande - och den hade verkligen en annorlunda handling, ett annorlunda koncept!

Jag säger bara, se den!!

I övrigt så har kvällen vart lite random, körde runt hit och dit, hälsade på både plaza och syd idag (det är ändå skam, enda dagen i veckan man inte jobbar så far man dit och hälsar på haha). Körde runt och utforskade några ställen, dock blev det ett antal missar där ett tag men.. haha ingen bry!
Sen slutade det hela med en chill filmkväll @ fabian.

Jag borde verkligen sova nu.

..

..

Men det enda jag har på huvudet är -- Annaa Ankaaaa -- *snurra på fingret*
Bajs på dig Tess.

EKORRE!

För jag älskar dig.. :D

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0