.. och så fortsätter vi.

Direkt från det ena till det andra.
Jag har nyss kommit hem från en ganska random, men jävligt rolig och trevlig kväll. Jag och Tess tog vårt pick och pack och drog till stora staden - Umeå. Väl där kirrade vi ut våra biljetter till twilight kvällen (taggaaaaa) och sen drev vi runt, stannade lite på donken. Jag menar, det är ju verkligen the place to be alltså! Softa med alla fjortisar som häller i 3,5 i McDonalds-muggarna och dricker sig fulla, hur coolt är inte det på en skala?!?!
Vi softade lite på Wayne's - men slutligen hamnade vi på den bästa stationen, min bil.
Det är sjukt hur roligt man kan ha i en stillastående (kall) bil om man har en ipod, rosa ballonger och rätt sällskap. Jääääävligt flum. Det ska nog täcka hela upplevelsen, vi sjöng och hade oss, rappade lite, tränade lite boxning.. Tittade på stjärnhimlen (som ej existerade ikväll) och hade det... jävligt roligt helt enkelt!

Men jaja, ingen kommer förstå - det kommer stanna mellan mig och Tezziiieee.

Jag har även hunnit med en liten chit-chat med en gammal.. tja, typ bästa vän var det nog egentligen. Det var väldigt uppskattat, men det är illa när man inte pratat med varandra på så länge att det första han utbrister är.
"Shiiiieeet, din röst! Den har förändrats"
Så mycket kan den väl inte ha förändrats på några månader?
Hur som helst, me miss, kom hem och hälsa på i alla fall?!

Nu tänkte jag avsluta kvällen med en lista som jag snott från Julia!

10 favoriter:
Färg:
lila
Mat: Allt förutom pytt i panna och pulvermos!
Band: Coldplay
Film: UPP!
Bok: Twilight, Harry, Millenium - typ de flesta!
Sport: Dans? Eller ja, friidrott och gymnastik..
Årstid: Summer all year! Och lite vinter/vår och höst också..
Veckodag: Jag har ingen favoritdag, allt beror ju på innehållet i dagen!
Glassmak: eeeeh, tough one! Typ saltlakrits, och vanlig vanilj bara
Tid på dygnet: Beror helt på!

9 för tillfället:
Humör: Glad :D
Smak: Tandkräm
Kläder: Pyjamas 4 life
Bakgrund: ... TV:n?
Nagellack: None, kör naturellt!
Tid: 01:30 (ojoj, sovdags!)
Omgivning: Lite väl stökig...
Irritationsobjekt: Clementinskalen som ligger på skrivbordet

8 första:
Bästa vän:
Mattias
Screen name: eeeh, va?
Husdjur: Nån katt skulle jag tro, men egna, mina råttor! :D
Piercing: Öronen, och enda ;)
Förälskelse: .. Återstår att se?
Musik: Dr Alban! HAHAHAHAH
Bil: Nissan sunny, min älskling ;)
Kyss: snor julias svar, hmm, inget jag vill nämna ;)

6 senaste:
Mat: tacopaj! Eller nej, kladdkakan på waynes..
Dryck: varm chocolateeee
Biltur: Vägen hem med Tessan.
Kyss: Fick en rejäl morgonkyss av dixon imorse!
Spelad låt: Michael Jackson - The way you make me feel
TV-program: criminal minds!

5 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
nope
Badat naken: faktiskt
Varit med på TV: En gång filmade dom mig när jag cyklade till skolan ;D
Kysst någon du inte känner: Hur mycket räknas till känner?
Gjort något du ångrar: inte vad jag kan komma på nu, eller jo! haha

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Dansade på gympan
Du kan höra just nu: babbel från TV:n
Du inte kan leva utan: .. familj, vänner osv osv.. syre?
Du gör när du har tråkigt: galna saker, eller spelar kungen..

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Om det ändå vore tre personer.. nej, men mamma osv
Du tycker om: För att ej diskriminera några familjemedlemmar, Tess, Evelina & moii!
Du inte gillar: .. Det finns några, men känns omoget att skriva ut på blogg?

2 val:
Kaffe eller te:
te!
Vår eller höst: Båda, höst = fin och mysig, vår = slalom i stugan!

1 önskan: Att jag kommer få en rolig och random morgondag.

Nu, natti natti!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0