Random

Ja, precis som min rubrik så fint uttrycker det så har den här kvällen vart ganska random. Jag är i alla fall invigd i krogen  krogen - det var första, men inte sista gången jag var där i höst iaf! Sjukt bra musik, det är det allra viktigaste, nice folk och sånt kan man ju styra mer eller mindre. jag hade i alla fall jävligt roligt och dansade i princip hela kvällen, det vill säga, den tiden jag var där. Jag tog nämligen en paus mitt i allt för att skjutsa hem mamma och jocke.. Men sen, i ilfart tillbaka med Tess som sällskap. Dock var det lite synd för hon verkade inte ha en lika trevlig kväll som mig, det var typ värsta drama runt henne hela kvällen! :O Hade hon någon förbannelse över sig?

Även, jag är en passiv hasch-rökare jag tror.

Inte nice, det luktade bajs. Haha rim på mig!
Men ja, nu ska jag avrunda detta inlägg lite, jag själv tycker det är väldigt drygt att läsa alla detaljer om vad en person har gjort i en blogg, så om ni vill veta mer om denna galna, undera kväll (för min del iaf) så får ni ta och fråga eller någe!

Dock måste jag bara säga att våran fyrmannatryckare var naaaajz.
Godnatt min skatt
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0