seeeeeeg-ish

Jag har börjat få massa random förslag på vänner på facebook, jag har ingen aning om vilka det är - och vi har inte ens några gemensamma vänner!
knasigt.

Tess är här. Vi ligger som två strandade valar i vår soffa och väntar på 7th heaven vilket börjar när som helst nu snart. Lite sega är vi också, men vad gör man inte? Tess blev utkickad ur sitt hus så snäll som jag är välkomnar jag henne med öppna armar in till vårt hus. Eller, iaf med höga skällningar av hundarna, men det är ju en annan femma...

Ikväll så blir det jobb och jag känner mig inte ens lite taggad just nu. Inte det minsta.
Men det är pengar, det är det man får ha i bakhuvet när man jobbar - money money money.

...
...

-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: åsa

jag har också börjat få förslag på vänner när vi inte ens har gemensamma :O

2009-10-02 @ 00:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0