Taggish

Ja, jag är jävligt taggad, corona för fulla muggar ikväll! I'm gonna dance all night loooong, ses vi på dansgolvet?

Idag var jag och maaaaaaama ute på en lång höstpromenad med hundarna. Ca 8 kilometers höstnjutning.
På tal om höst så har det börjat bli väldigt kallt. Igår när jag skulle köra hem var hela min bil täckt av frost, så det var ju bara att börja skrapa. Mycket roligt när det kanske är +3 grader ute, men med musik i öronen går allting bra.
Men ja nu sitter jag här och fryser asset av mig. Jag funderar starkt på att lägga mig lite under räcket (faaaaail), täcket och titta lite på TV innan jag börjar göra mig i ordning för kvällen.

Eller bättre upp, jag går nog ner och tar en varm lång dusch och sen kan jag fortsätta tagga. Ja, så får det nog bli - duschen, here i come!

I've got a feeling, that tonight's gonna be a good night

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0