the big Q

What's up allihopa?
Själv sitter jag i soffan, sneglar på simpsons och väntar på Tess. Vi ska fara till Karrååååw och Åsa är nog också där lät det som. Sen är frågan, vad händer där?

Ska man dra till dancehall-kvällen som är på ashcansakfnkdsf? Eller kanske fara på krogen? Eller bara vara hemma och fetta och snacka skit? vi får väl se, vi får väl se.. egentligen borde jag bara vara hemma och ta det lugnt - jag ska nämligen jobba imorgon. Själv!! :O jag all alone i köket, det är ett stort ansvar fan..Lite läskigt faktiskt, men samtidigt känns det bra att dom litar på mig så pass mycket att dom vågar låta mig jobba själv - det är nice!
Men jaa, jag måste erkänna att jag är lite nervis hehe.. håll tummarna för mig så jag inte fuckar upp allting!


.. Vad händer med mig egentligen? Trodde aldrig jag skulle bli såhääääääääär. Pirripirri. Bara knas breee.

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0