word up

Polisen kommer ta mig!
Jag vet inte om jag skrivit om min dröm här i bloggen, drömmen när jag blev tagen av poliserna för att jag bar runt på min knivväska i allmänheten.
I alla fall, den och min dåliga procent på hur "lucky" jag är idag bådar inte gott! Det kryllar nämligen av poliser på scandic syd, närmare runt 200 stycken med full mundering, handklovar - pistoler och hela kittet liksom! När man svänger in på parkeringen är det den här: polisbil, polisbil, polisbil, polisbil, polisbil, polisbil, VANLIG BIL, polisbil, polisbil, polisbil, polisbil, polisbil, VANLIG BIL, polisbil, polisbil, polisbil, polisbil, LASTBIL, BUSS, polisbil, polisbil, polisbil, MIN BIL, polisbil, polisbil... typ så..
Men vad vara alla dessa poliser?
Jo förstår ni, det skedde ett mord på scandic syd i helgen, typ värsta massmordet :O
Neeeeeeejööö, zerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

Det är tydligen något viktigt blahablaha topp EU-möte här i umeå för er som inte visste det. Så därför måste dom kalla hit en jävla massa poliser, varav alla bor på scandic syd typ... Om jag fattat det hela rätt?
hela veckan ska dom vara här i alla fall, och jag lovar er, det är sjuka mängder mat! Så mycket mat som det gick enbart till poliserna ikväll har vi nog aldrig behövt producera någonsin för en kväll i scandic syd's historia. Så nu vet ni det.

Annars då?
Det var svinit-äckligt-jävla kallt imorse!! Eller till och med hela dagen. Det är INTE OKEJ. Och vet ni vad, bara för det ska jag lägga mig i soffan, täcket på - och strejka! Strejka mot den här fucking kylan som förtär mig innifrån. Den dödar mig hårt och långsamt, jag är frusen ända in i märgen!
Så hejdå datorn, hej soffan, täcket och desperate housewifes!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0