What to say, what to say?

What theee F??
Jag säger bara, fråga Olle dokumentären.
onanimaraton? Tanten? Det var bara gross!

Den här dagen har faktiskt stått ut lite i mitt eget lilla blurr av vardagar som bara flyger förbi (eller kanske kryper?). Jag har som en liten rutin jag brukar hålla mig till, men inte idag minsann! Idag bar det av till stora ica maxi för att storhandla med storvagnen och stortess. Det var ganska roligt, med blippern och allt som jag så fint kallar den. Dock fick vi lite problem med pant-kvittomaskinen, den ville inte ta emot vårt pantkvitto! I alla fall inte när vi stoppade in den haha...

Jag lyckades även inhandla lite underwear finally! Och ett coolt linne, det skulle vara nice att ha på fredag om vi lyckas komma ut över huvudtaget!

Nu har jag tänkt prata lite om en person vid namn Petra. Som de flesta av er vet så är det min syster, iaf så verkar hon tro att hon är lite "ganstah"!
Alltid när vi går ut på promenad med hundarna så har hon min XL-hoodie, går med händerna i fickorna, luvan på huvet, "cool" attityd och så går hon runt och spottar. Haha, vart tog min syster, fjortisen, vägen? Borta borta borta
Men ja, nu när vi ändå är inne på ämnet min syster så måste jag tillägga att jag älskar henne, trots att hon snor mina sockar, min ipod, alla mina andra kläder och mina tuggummin hela tiden. På sista tiden har vi nog kommit varandra ännu närmare också tror jag. Vi kan "hälsa på" varandra på kvällarna - Det vill säga att man kommer in till den andras rum för att dryga lite, men det slutar alltid med att vi ligger bredvid varandra på sängen och lyssnar på musik och snackar skit. Eller annan deep shit.

Det är i alla fall härligt.

Jag har blivit beroende av kungen! Patiensen alltså, ni vet den som finns på alla datorer, men som ingen spelar. Jag har suttit i min säng hela kvällen och lagt patiens efter patiens - jag börjar bli damn good! Men nu ska jag ta mitt uttråkade ass till sängen och försöka sova.. eller så ska jag fortsätta lyssna igenom min musim på min ipod. Jag har så mycket musik som jag aldrig ens lyssnat på en gång ens - det är coolt när man hittar massa nya små guldkorn i den där lilla apparaten! :D
men peace out broh!
-- Sandra --


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0