All in

Det är vad den här helgen har vart!
Men trevligt har jag haft det. Jag har hunnit med flera olika förfester, och bland annat en 30-års fest (hur vuxet låter inte det på en skala?) - utgång och efterfest.

Galet med andra ord. Men riktigt roligt.

Häromdagen bakade jag bullar med Malin också. Ville bara skryta litegrann för dom blev riktigt goda. Mamma har lärt mig väl!

Tjaaaa, och dagens största äventyr var väl när jag och Tessy gick på salt-jakt. Ingen spenat-dipp (jag vet att det inte låter så gott, men det är seriöst den godaste dippen som finns!) utan salt!
En snäll själ inne på happy burger var vänlig nog att donera salt till två ledsna flickor.
Det roliga var att vi fick typ hur mycket som helst, typ lika mycket som det är i ett saltpaket man köper på affären, sweet!!!! Så honom gillar vi!
Han räddade vår myskväll.

Nu, ensam som jag är igen, ska jag titta på lost innan sömnen tränger sig på. Imorron börjar en ny arbetsvecka, och jag taggar jobba på valborg. NOT. Fast det kan nog bli kul ändå!

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0