Hej hej hallå

Det var ett bra tag man var inne här och skrev av sig känner jag. Men det kan ju ha något att göra med att jag hade världens jobb-maraton i typ hur länge som helst. SATAN vad less jag var där mot slutet, det tog på att bara åka från ena jobbet till det andra, för att sen åka hem få några få timmars sömn - och sen starta om proceduren dagen efter!
Men jag kommer tjäna fett med peningaaaaaaaaaaa, jag längtar väldigt tills den 15de och 27de nu.

Sen har jag hunnit spendera några väl valda dagar uppe i hemavan. Skoter, skidor och sol. Kan det bli bättre? Nej. En rätt så solbränd Sandra blev det dock. Mitt ansikte svällde upp och jag såg ut som en eskimå. Men nu är man brun i alla fall, det är en rätt så skön omväxling från allt det likbleka!

Nu har jag laddat upp med lite cola och götta, med andra ord - time for desperate housewife!
Ha det gott..
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0