Jag sliter snart av mitt hår i frustration

Spotify. Vad har det emot mig? Allt jag vill är ju bara att ha några ynka låtar för att få den perfekta playlisten, men NEJ. Det ska inte gå för sig inte.

Annars kan jag ju säga att jag har plockat på mig mer vuxenpoäng den sista tiden. Jag har minsann storhandlat för första gången, och då passade  jag även på att skaffa ett ica-kort! Jag har även betalat min första hyra, och vet ni vad - det sved inte ens - så det hurrar vi för.
Sen har jag nu även invigt mitt "kök" ordentligt - första middagen är lagad, klart och betart!


yadayadayada. Väldigt intressant måste ni tycka.
Jag har även köpt mig ett par älskade älskade kicks! Adidas fo shoooo.
Jag tog kort på dom tidigare idag.. ja, jag hade lite tråkigt på jobbet.


...... Ni fick en bonusbild också.
för vet ni, när man väl är ego slår man på stort. Sådeså.

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0