Ärligt talat?

Jag ser inte ljuset. När ska denna fruktansvärda kyla vika hädan och ge plats åt sommar, sol och värme? Det är till och med kallt inomhus nuförtiden, trots att vi eldar och har elementen på högsta värme.. Jag ligger i min säng och huttrar nu, as I speak (eller ja, snarare as i write).

-30 fucking grader! BRRRRRRRRRRRRRRR. So cold. Jag börjar gråta.
Det är även illa, när vi här uppe i norrland börjar klaga för att det är så kallt nu under vintertid.

Jag hörde även på nyheterna något om att det här var 73:e dagen i rad som vi haft minusgrader. Inser ni hur länge det är?? Typ nästan ett fjärdedels år?? Som det vart jättekallt.. :(

Ja, jag känner av vinterdepressionen.. Jag vill ha sommar nu nu nu nu NU.

Jag lyssnar på Bob Marley för tillfället och får lite nostalgiska minnen från de underbara sommarveckorna på skäret när man låg och stekte som värst på volleyboll-planen och hans musik dånade ut från högtalarna uppe i lägenheten. Det är nästan så man fäller en tår eller två.. Åh, norrbyskär <3


-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0