BRAAAAP

Vad gör alla?
Jag har suttit och installerat och kollat runt på voddler. Tänk för jag har blivit med voddler <3
Haha nej, men det var riktigt schysst att skicka en invite, bless på det!
Annars har denna lördag vart rätt lugn, men så kommer den inte fortsätta. Dock kan jag inte avslöja här vad som händer, för man vet aldrig vem som läser... HE HE, och nej, mamma du behöver inte vara orolig, det var inte dig jag menade. Eller var det? ;)

Haha jag är på dryyyg-humör. Iaf, gårdagen var NAAJZ. Som fan. Punkt slut. Glömt stretcha har jag gjort också, vadslagningen kommer gå åt h-vete. Illuminati finns överallt, läskigt. Yes we can - thank you satan? RIP Michael Jackson.

Lite tankar som snurrar runt i mitt huvud just nu.

hmm, thinking mode.

...

peace

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0