FETTISDAGEN

Tro inte att jag har glömt, dagen som man längtar efter hela året - nämligen fettis-dagen. Ja okej okej, jag vet att det heter fet-tisdagen egentligen, men det är mycket roligare att säga FETTISdagen.
För det är ju vad det är, man fetar sig med semlor. MUMMA.

Ja, det var väl ungefär det jag ville ha sagt här i min väntan på att bastun ska bli varm. Det är fettisdag idag, ät många semlor och feta jävel. Själv har jag ätit en gratis drömsemla på 7eleven (gratis är gott). Sen så "bakade" jag egna semlor också (ja, kaninöronen fick åka dit för jag köpte färdiga bullar, har bara smetat ihop mandelmassa röran och lagt i ordning dom.. jag vispade inte ens grädden själv, det fick Petra göra). Dom blev också väldigt goda :)

Förövrigt så har Tessy lämnat mig ensam nu, och ingen vet hur länge.. Det är ju lite jobbigt. Men vi hade en god avskedslunch i alla fall, och en rätt så givande tur på stan.

Nu är det dags för bastun, see ya!
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: malin

Haha, jaaaaaaaaa jag säger också fettis-dagen!

Det är ju lix det det är. Fast jag har inte ätit en enda semla :o

2010-02-18 @ 21:43:10
URL: http://looklovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0