It's a hard knock life

Jag tror minsann att jag håller på att bli sjuk, det brinner i mitt huvud, mest på öronen. Jag har ont i halsen, ögonen och näsan rinner och jag är helt borta. Jag känner mig HÖG. Hög hög hög. De sista timmarna på jobbet var bara kaos i mitt huvud, men som ett lugnt kaos för allt går så segt i hjärnan när man är i detta tillstånd.
Jag tror inte jag gjorde allt för mycket fel i alla fall...
Hoppas.

Jag vet inte hur många killar det är som läser min blogg, men om det är någon så TITTA HIT. Jag har nämligen ge er ett tips.. Eller ja, det är ett tips på hur man INTE ska bete sig i en kö på väg in till krogen, och hur man INTE ska ragga upp en tjej.
För det första, varför ens försöka ragga upp en tjej när man står i kö på väg in till krogen? Det enda jag, som tjej, tänker på när jag står i kö iaf är: Fyfan vad skönt det ska bli att komma in. Punkt slut. Inget, hmm.. undra om det finns några snygga killar här som man kan börja snacka med eller så.. Så, våra hjärnor är inte inställda på att bli uppraggade i den där situationen.
Om ni nu mot förmodan verkligen vill ragga upp denna snygga tjej som står framför/bakom dig i kön ska du inte gå tillväga på följande sätt:
* Du ska inte börja med att typ krama om henne helt random bakifrån.
* Du ska verkligen inte fortsätta hålla om henne när hon börjar ta bort dina händer.
* Du ska inte börja skryta om hur bra kille du är egentligen när du inser att din "kram" inte gick hem. Ingen bryr sig om du har lägenhet mitt i stan, jobb, bil och körkort.
* Det absolut största No-no:et är ändå att efter att du blivit dissad när du gjort ovanstånde punkter fortfarande inte ge upp, utan försöka vända på tjejen så att hon har ansiktet mot dig och sen typ hålla fast henne och sen ge antydan av att försöka hångla upp henne vilken sekund som helst..

Tro mig killar, det går bara inte hem alltså. Och nu talar jag utav egna erfarenheter.
Det var bara LÄSKIGT.

Men jajajaja, om han hade gjort något hade jag seriöst gett honom en fet smäll.
Nu ska jag se någon tung film och sen sova. Godnatt på er.
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0