Sickness

Jag ligger i min säng, med datorn i knät och jag känner hur huvudvärken kryper på mer och mer. Jag hostar och har ont i halsen också, när jag vaknade imorse var jag förvånad att jag kunde prata överhuvudtaget. Jag känner bara, det här är inte OK. Jag är less på att vara krasslig hela tiden, kan det bara försvinna? Fast ja, egentligen borde man satsa på att få 40 graders feber och vara dödsjuk i nån dag så att det försvinner sedan.

Jag har i alla fall fått tummen ur nu och köpt mig en ny mobil. Kan vara på tiden, har ju som sagt växlat mellan mina två "backup" mobiler nu ända sen i somras, men nu har den bästa av de lagt av - det där med smsen ni vet.. Så jag tog det som en pik - och nu har jag en fresh telefon. ->

lalalala. Jag sitter och funderar på vad jag ska se för film, är det ingen som har tips? Gärna en som finns på voddler.

Hör av er. Och just ja, har fortfarande samma nummer, orkade inte med nått abonnemang eller så.. bara så ni vet!

-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag vet hur du känner dig, det kanske är något i släkten att vara ständigt förkyld/sjuk. Speciellt i halsen. Mina halsmandlar ska fasiken bort!

2010-02-09 @ 10:58:59
URL: http://shedma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0