Söndag

Fan också. Hur sweet väder är det inte på en skala idag?
VARFÖR ÄR INTE JAG UTE I BACKEN OCH ÅKER???
Jo, för här sitter jag på scandic och har inget att göra. Men måste man jobba så måste man! :)

Gårkvällen var nice, det var roligt att se Kelleeeh (kennet?) bli så glaaaaad. Sen hoppas jag att jag har invigt deras krogliv i umeå på ett bra sätt så att dom kanske följer med ut fler gånger!!

Förövrigt, jag ber om ursäkt i förväg om jag råkar dissa er på sms. Jag tyckte att min mobil hade vart ovanligt tyst i några dagar.. Hmm, ja inte så konstigt!! Den är typ trasig, det står aldrig när man fått sms. Jag fick lite hate från olika individer, så till slut när jag skulle bevisa att jag itne fått några fucking sms och gick in i inkorgen sååå.. ja vips så var dom där! Hade typ hur många som helst också. Bland annat från någon random kille som skickat fel, hehe, lite kul faktiskt. Han är min nya sms-kompis. Bara för att alla andra dissar mig nu istället :(

Jaja, nu ska jag inte ockupera datorn något längre, funderar på att ta mig en redbull så att jag får upp tempot lite.
Hejs svejs.
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0