Streetstar

När jag satt där på McDonalds i solna centrum och käkade min tredje middag klockan tio på måndag morgon så började jag tänka tillbaka på helgen och hur nice den har vart!

Vars ska jag börja? Det var sjukt många grymma dansare, det var nice musik - det var stämning bara! Alla battles var grymma (speciellt voguing haha). Man satt där som ett litet barn och bara tittade, fascinerades och njöt av all talang som bokstavligen talat typ kokade därinne. Nej, men förutom alla battles så var det ju open dancefloor och sånt emellan, vilket var riktigt roligt, man gick runt och softade, kollade in olika ringar, dansade lite själv - framför allt vilade rumpan som typ dog!!
Träffade på några riktigt grymma dansare.. Alla har väl hört talas om Mr. Wiggles? Och sen slick dogg och Tempo. Jag tror jag stod och kollade på dom i seriöst en halvtimme, dom bara bytte av varandra och ouuuuuuff, satan så grymma!!

Sen var det ju inte bara själva tävlingen som var rolig, allt runt omkring också, hänga med alla som jag åkte dit med. Vissa sjuka grejer hände, orkar inte ta upp dom här, men kan säga att det är bland annat typ falska pengar och väktare osv som var inblandade i olika situationer ibland haha. Helgens bästa går i alla fall till Jimmy, jag säger bara HAAAAA HAAA HAAAA HAAAA HAHAHAHAHAHAHHA AAHAHAHAHAHHA.
Så kan det gå när man är trött, kabooom.

Vi ses nästa år på streetstar hoppas jag?

Inspirationskälla till 1000 i alla fall. Nu är jag taggad på att bli bra jag med.

 

-- Sandra --


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0