Tänk för vi har evakuerat.

Ja ni läste rätt. Jag och min fader har blivit tvugna att evakuera våran lägenhet!
Okejdå, nu får ni inte tro att det är något dramatiskt, katastrofalt som har hänt, vi har vetat om det rätt länge, de ska nämligen renovera om HEEEEEELA lägenheten (och inte bara vår heller). Så ja, nu sitter jag här i en barack som ska bli vårt hem i några veckor framåt. Undra om det finns någon oboy i denna barack? Fick ett sjukt sug efter det.

Hur som haver, baracken är rätt så mysig ändå. Dock så får den ett litet minus - när man duschar och sen är klar så är det världens sjö i hela badrummet, förutom den lilla plätten som just är duschen. Haha, det var lite jobbigt att stå och försöka moppa tillbaka allt vatten, vi får väl se hur blött det är imorron. Däremot så är det ju kingvard, dom har handdukshållare med värme!! Hur coolt är inte det på en skala? Jävligt nice skulle jag vilja påstå.

Nej, nu ska jag gå på oboy-jakt och sen däcka i sängen, börjar ju trots allt att jobba om 6½ timma.. Taggat? Naaaaaae. Extra otaggat när jag vet att jag skulle kunna börja fucking klockan halv tio och ändå hinna allt jag ska göra, men vad gör man? Jag har ju en 50-årig gubbe till praktikant att ta hand om imorron så.
I'm the BOSS.
Peace out mafakkaaaas.
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Johanna

sån där barack kommer min morfar flytta in i september ;p

2010-02-05 @ 08:56:49
URL: http://bergstrumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0