Toodelooo



Goddag allihopen!
Jag är pigg pigg pigg, och jag känner mig på bushumör! Jag skulle typ vilja åka skrana eller något sånt roligt, det är ju nästan sol ute.. och inte så kallt heller!
Hmm, tess?

.. Fan, tess är tråkig och hostar.
Jaja, jag har ändå lite grejer att göra, typ handla.. och kolla lite mer på wakeupprojects videos! Läskigt, jag blev typ rädd när jag tittade på det igår..

Annars tänkte jag visa mina kläder idag. Ojojoj, hallegones ändå, kors i taket och jag vet inte vad - är det här på väg att bli min allra första dagens outfit någonsin? Jag antar att det är så det ligger till, och här kommer det iaf.


Jag har tänkt försöka satsa på att få lite mer färg i min garderob, och det har jag väl lyckats med lite i alla fall?
Allt från h&m förutom klockan - från t-shirt store eller vafan det nu heter.. Och sen så är det lila runt min arm "biljetten" till streetstar..

På tal om streetstar, har fått lite videos av Jose, tänkte visa en med ett crew som jag tyckte skulle vinna (dom kom tydligen bara tvåa).


Iaf, killen i gröna adidas hade grymma powermoves! Check it out. Dom var från ryssland, dock kommer jag inte ihåg vad dom kallade sig.. men jaja, ingen bry!
Tjejen var cool också.

Nu måste jag dra mig mot ica.
Have a nice day!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0