Vår! ... Eller kanske inte?

Reklam inger falska förhoppningar. Att gå runt i affärerna inger falska förhoppningar.
Överallt är det massa finfinfinfinfina vårkläder, men kan man använda dom nu? Nej tyvärr :(
Det som är ännu mer tragiskt är att det är ju flera veckor kvar innan man ens kommer kunna tänka tanken, så nej - bort med h&m reklamen, bort med börsen. Här ska lagras och bunkras med massvis av pengar, så när våren och värmen väl kommer ska jag köpa den där fina jeansjackan, de där söta skorna osv osv.
Jag tror minsann att detta blivit ett inlägg om ett eventuellt köpstopp Sandra?
Ja, må så vara, i alla fall på klädesfronten.. Kanske lika bra!

Hur som helst, idag har det ju nästan vart varmt, det har bara legat runt 7- om jag inte har helt fel? Hur skönt är inte det på en skala? Solen lyser också. Det firas med en låt som jag förknippar sjukt mycket med våren 2009 (dock så vet jag att den är mycket äldre än så, men jag lyssnade på den i princip varje dag när jag traskade från praktiken på scandic syd till dansskolan.. Åh, ljuva minnen när man gick där med solglajjerna över tegsbron med denna låt pumpandes i hörlurarna på högsta volym)


-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: karrååw

Köp inte jeansjackan från hm för jag har köpt den!

2010-02-26 @ 09:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0