Vars är världen på väg..?

Ja, när man via facebook får reda på att en nära släkting har haft en farlig sjukdom, men redan är "botad" - då har det väl minsann gått för långt?
Haha, nej men seriöst.. på något sätt i det här tragiska så var det ju lite komiskt. Men allt verkar i alla fall vara bra, ingen skada skedd och ni behöver inte oroa er heller. Dock  hade det ju som vart lite bra att vara medveten av vad som pågick, men på något sätt måste det bara ha flugit iväg i vinden.

Förövrigt så vill jag bara meddela alla som nobbade mitt förslag om film - SYND FÖR ER. Här ligger jag i en varm, go, mjuk skön säng med mysigaste täcket och filten ever. Lite chips, lite choklad, lite gelé-hjärtan  och cola på det... MMM, nu ångrar ni allt att ni tackade nej va? ;)
Så, HA - in your faces!!

Erkänn, irresistable..

En trött Sandra signar ut, slut.
-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: vem tror du ;o)

hörru, det va vissa i din fam som visste om det... kanske dom inte ville berätta innan jag fick veta lite mer, inte så att man spring rundt å berätta till allt o alla... men derav komentaren på facebook, inte at jag hade varit sjuk men att jag hade fått pos beskjed från lassa...

2010-02-24 @ 21:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0