20/1

Shululu bloggen. Ja, vilken dag.. Hä hä. Jag har i princip bara suttit på mitt arsle och lyssnat på musik, letat musik och laddat ner musik. En dag i musikens tecken, och det är nästan lite ansträngande också, men hela 119 nya låtar har jag hunnit med. Det är ändå inte så illa pinkat, men det är fortfarande sjukt många låtar jag skulle vilja ha på datorn. På det sättet är spotify dåligt, man blir som lurad att man har just den låten bara för att man har den i sin playlist - men icket. När man väl sitter där med ipoden i handen och hörlurarna i öronen så finns den inte där!
Hatar sånt. Jag vill ha all musik. Jag vill vara ett vandrande musik-bibliotek.

Jahapp, annars då? Jag är rätt sliten sedan gårdagen. Jag vet inte riktigt vad som hänt, men jag och Tess har börjat köra stenhårt på efterfester på senaste tiden känner jag. Det är faktiskt riktigt soft ibland.. Man får ju veta mycket nya saker - även om sig själv. "Jahaaa, men vad trevligt - det visste jag inte, så jag och F.R alltså?" hahaha, bara stört. Jag väntar även på att fyllecam-klippen ska läggas ut på internet, ytterst intressanta video-klipp det där alltså. Jag har ingen aning om du läser min blogg (jag har en magkänsla som säger att du ej gör det, men jag provar ändå) - LÄGG UT KLIPPEN PÅ YOUTUBE NU FÖRFAN :D

Nej, jag tänkte avrunda med den här videon, vilken lirare alltså..!


-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0