After work

Jaja, vi kör ett till inlägg på en gång dårå (det förra skrev jag ju trots allt imorse)

Hur är läget? Själv känner jag - till min förtvivlan - att jag håller på att bli sjuk!!!!!!!!!!
Inte coolt någonstans. Näsan rinner.. eller nej, just nu är den mer täppt skulle jag tro.

.. Mitt huvud är helt tomt, och jag vet inte vad. Ibland är det inte nyttigt att jobba. Jag var helt förvirrad hela dagen. Det blir inte bättre av att jobba med någon random heller... Inte för att vara taskig eller något, men jag förstod mig inte på honom.. Inte alla flingor i paketet...

jag tog ännu en cambild på jobbet (ja, jag hade med mig datorn dit - för jag ville lyssna på BRA musik, ingen jävla radio här inte)

pose till max, som vanligt, och lagomt sliten efter en hel kväll på jobbet :)

Nej, jag måste gå på toa innan jag kissar ner mig. Jag har inte så mycket mer att tillägga heller, jag ville bara säga godnatt!
-- Sandra --


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0