Är det dags nu?

.. Nej.

Men nu då?

.. Nej.

..... Men nu måste det ju vara dags?

.. Nej.

Är det dags NUUU då?

.. Okej.

Det är dags för mitt första blogginlägg på min nya dator! :D
Jag blev less på att vara den enda personen på denna jord som inte har en egen laptop - så jag kirrade det problemet. En tripp till media-markt, och nu sitter jag här, några tusenlappar fattigare, men en dator rikare!
Det känns braooo, chillmode till max!

Det var väl som mest det jag ville ha sagt. Jag var lite hyper förut, men det har lugnat ner sig nu. Jag tänkte, om ni ville veta alltså. Nu ska jag titta ikapp lite på paradise hotel, parceremonin ju vafan! Sen kanske något XL-avsnitt eller två. Okej jag erkänner, jag är nööööööööööööörd, tönt, geek, kalla mig vad ni vill - Men jag tittar på paradise hotel, och jag tycker det är roligt!
jallabajs
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0