Draft: Jan. 21, 2010

Hahahaha, jävla fail på mig!! Jag hade skrivit värsta inlägget imorse, men glömt posta det i all min hast.. Jaja, ni kan få ett morgoninlägg nu istället om ni vill? Hehe


Wzzzzuuup världen?
Själv ligger jag här, ganska nyvaken och softar med min hommie vid namn Rocky. Cool som jag är har jag tagit en bild med min cam, jag kände att det var dags att inviga den. Dock vet jag inte om jag vågar visa den här.. jag menar, nyvaken och pose till 100% (som det ska vara i cam-bilder)
Äh vafan, ingen dör av lite egoism.


Ja, sådär kan det ju se ut..

Jag hade tänkt dela med mig av en ny upplevelse jag hade i tisdags. Folket som jag drog ut med var inte de roligaste i tisdags alltså, jag vet inte om dom svalt sitta-still-piller eller vad som var felet, men dom vägrade dansa. Dom ville typ inte ens bara stå med mig på dansgolvet - vilket annars brukar kunna vara ett alternativ. Till slut kände jag bara FUCK IT. Jag skiter i systemet - jag går och dansar själv. Sagt och gjort!!
Det var bara random folk där, och det var inte så många heller, men jag gick dit, dansade helt själv.. körde mitt egna lilla race så att säga. Det roliga var folks reaktioner. Det var allt från de som tittade snett på mig, till de som såg ut att tycka synd om mig - till dom som uppskattade det. Jag drog till mig många blickar i alla fall. Men det kan jag förstå, jag hade själv tyckt att det var konstigt om någon annan hade gjort samma sak. Det hela slutade i alla fall med att jag hittade ett nice gäng att dansa med - eller dom hittade mig snarare sagt. Tre små moppepojkar.. haha nej. Dom var softa. Och en av dom var sjukt lång.
Ja.. intressant indeed. Ni borde i alla fall prova att dansa helt själv. I dare you to!!

Nej time to go
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0