Teknik-freak?

Njaaaaaaaaaaaaaaaaeee

Jag tyckte det var ovanligt tyst i min mobil idag, men inte så konstigt. Den hade tydligen dött, men det var fullt batteri imorse! Det är dags för mig att skaffa en ny mobil känner jag. Tekniken är verkligen inte min vän.

Däremot, det borde finnas en sport som går ut på att byta sim-kort från en mobil till en annan - jag hade lätt vunnit första priset. SM, EM, VM & OS. Jag hade kammat hem alla priser! Så som mitt sim-kort fick flyga runt mellan mobil och mobil i somras.
Iaf, det jag ville säga var att jag var tvungen att använda en av mina reservmobiler idag, och det var väldigt roligt att läsa igenom min inkorg. Det var alla möjliga sms från i somras, de fick mig att tänka tillbaka på galna sommarkvällar som oftast började på TC, men man visste aldrig vart de skulle sluta.
Igår låg jag också och läste igenom gamla sms, men på min nuvarande mobil. Jag tror fan jag låg i en timme och bara bläddrade igenom alla meddelanden!
Minnen, minnen, minnen!

Aja, jag kanske droppar ett till inlägg innan det är dags att sova, nu ska jag socialicera mig lite med Tessy.
Peace out!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0