Fredag

Tjingelingens!
Efter inte allt för många timmars sömn vaknade jag och solen lyste in i mitt rum! Fyfan vad skönt att se lite ljus för en gångs skull. Däremot är ju kylan som dragit hit inte att leka med!

Iaf, nu har jag en dag full av packning framför mig, jag har lite smågrejer som måste inhandlas och så, men det ska nog inte ta allt för lång tid att fixa. Sen ska jag ta ett avskeds-fika med Tessy, haha - det låter som att jag ska vara borta i typ tusen år. Men jaja.. Jag antar att vår "avskedskväll" inte var tillräcklig.
Den var förövrigt rätt nice, men det trevligaste var ändå när vi hade allsång på slutet efter att det stängt. Mucho trevligt, dock önskar man ju att man hade haft en bättre sångröst!
Äh, what the heck, jag sjunger ändå :D

Nu, två ögon riktas mot TV:n och seventh heaven, ett måste på förmiddagarna!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0