Galet

.. Jag vet aldrig hur jag ska inleda mina inlägg. Det låter så fjantigt att hålla på att skriva "hej hej alla söta läsare.."
Samtidigt vill man ju inte vara pang på och skrämma iväg alla.. Men jaja, jag har ju lyckats inleda detta inlägg i alla fall, och nu hade jag tänkt hoppa vidare.

Jag ligger här i sängen med blöta trosor, en frusen rumpa och ännu kallare tår. Dom blev nog lite förfrusna där ett tag, men nu håller dom på att tina upp - håller ni med om att det kanske är en av dom mest obehagliga känslor som finns? Först känns det som att det är en stor "klump" eller något där man förfrusit sig. Sen blir det alldeles varmt och det börjar klia - ibland gör det rent utav ont! Typ ondare än vad det gjorde när man frös..

I alla fall, ni kanske undrar vad jag gjort för att förfrysa mina tår från första början?
Jo, jag och Tess gjorde Hörnefors gator osäkra med våra sparkar! HEHEHEHE. Sundelinsvägen is da shieeeet när man ska sparka säger jag bara, man flyger fram! Sen slutar det hela med att vi sitter där på kullen igen, har deep talk - precis som i somras. Men sen spårade det ju lite, vi började hjula, kullerbytta, glida ner för backen och dampa som vanligt. Tess lekte modell.


Ja, ni får ursäkta den dåliga kvallan, men så blir det med mobilbilder.. Det syns ju vilken som är tagen med kamera iaf.. hehe. Och angående den sista bilden, jag till vänster, Tess till höger. Bara för att klargöra saken liksom.

Jaja, nu fick jag besök i min säng fNizZ, vi ska se film och sen sovish.. så godnatt!

(måste bara bjuda på en fager bild när jag råkade faila och ramla; )


-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0