Godmorning starlight!

The earth says hello!!

Okej, jag har vart vaken ganska länge, men i den här kylan vill man inte lämna sängen i första taget, så jag låg kvar där och myste med mina hundar ett tag istället.

Jag börjar seriöst undra om aliens har kommit och kidnappat mig i min sömn. Jag tror dom har gjort det, och sen installerat någon sond eller något i min näsa som gör att det kliar 24/7. Ni vet den där känslan man får när man skulle behöva nysa - men nysen kommer aldrig! Irriterande nAnting. Det kittlas hela tiden, och ögonen tåras, jag ser ut som en sentimental liten stackare som snart ska brista ut i gråt hela dagarna - inte OK. När dom väl hade mig där uppe i sitt ufo på sitt kalla operationsbord och exprimenterade med mig så passade dom nog på att ge mig statiskt hår också.
Eller så är det bara mitt hår som stöter på mig för att jag är så het.. speciellt när jag är nyvaken ;)

Inatt hade jag även en mardröm! Jag drömde att all snö REGNADE BORT!! Det var inte okej, för jag hade ju inte ens hunnit åka skrana eller någonting.

Och sen just ja, jag fick en liten uppmaning av en irriterad skotte som tycker att jag har för lite bilder på min blogg... vad ska jag säga? Jag har ingen bra kamera, och då tar man typ aldrig kort :( Men jag ska försöka skärpa mig!

Ojoj, nu känner jag ju pressen att lägga upp en bild! Ärsch, jag tar en gammal goding, LDG!
This one is only for you Mhairi, I'll try to post more pics on my blog! Btw, this is a fun game I highly recommend to you guys! You just have to lie down somewhere and take a photo of it! :D

Wery entertaining indeed. From the top, Karrrååååw, Tessyyy & Meeee :)



-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0