Jobb

Zuup alla lovers (and haters?).
Jag sitter här, har nyss tvättat fejjan och fått tillbaka lite freshness - and I'm ready to go to bed. Dock måste jag uppdatera mig lite om vad som hänt i världen först (läs: kolla igenom bloglovin)

Sen har jag en fråga. Varför laggar mitt itunes? Det låter som att jag sitter och lyssnar på en repig skiva, det hackar som. Jag vet inte hur jag ska göra för att få bort det heller. Om det hade vart en skiva i en cd-spelare så hade jag ju tagit ut den och "putsat" den så den blev blank och fin, men det är ju lite svårt och problematiskt att ta ut ett program och putsa det... Hmm..

Okej, jag erkänner. Jag drack en redbull på jobbet, jag är lite speedad!
Jag lyckades även skala av mig lite skinn på mitt långfinger, och nej - jag slant inte med kniven eller något sånt. Jag gjorde det på diskmaskinen!! Ja, så kan det gå när man springer runt där som ett sär och är lite hög på redbull, man tänker sig inte för så mycket, och då får händerna lida. Alltid händerna för den delen också..

Jaja. En bild från när jag var hög på energidryck sist...

Så kan det gå...

-- Sandra --

Kommentarer
Postat av: Hoppbloggen

Hallå!!



Uppdatera mera, jag uppdaterar typ mer än did?!



NU Crimi!!



- sen måste du skriva om vårat stadsbesök ! :P // Evelina

2010-01-14 @ 01:15:33
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0