Kanske dags att uppdatera?

Jag börjar få lite pikar bland mina kommentarer om att jag är dålig på att uppdatera. Men ja, det är ju inte mer än sant - för att vara ärlig så har jag inte haft tid att blogga, jag har knappt hunnit med datorn alls! Det blir så, det är inte den största prioriteringen i ens liv.

Men vad har jag gjort då? Haha, det roliga är att jag kommer knappt ihåg själv.. alla dagar bara flyter ihop med varandra. Jag var på stan med Evelina en dag, var det i tisdags? Eller nej, det var kanske i onsdags. Det var nice i alla fall, vi hade lite catching up to do!
Utöver det har jag bara jobbat. Scandic har ju som sagt öppnat igen, så nu har man inget liv längre. Men pengarna rullar in - Löning idag till och med! Sweeeeeeet!

Aja, jag jobbade elva timmar idag så är något sliten (har inte sovit så bra de två senaste nätterna heller, så egentligen är jag helt slut. Jag vet knappt vad jag heter).

Jag återkommer med mer info om ett litet äventyr jag haft i alla fall, om det är någon som är intresserad vill säga.

Aja, tagga sängen, peace
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0