Mysonsdag

Alla lägger massa hate på stormen som har drabbat oss, och jag kan förstå dom. Men själv vill jag passa på att ge den lite kärlek, jag tycker det har vart mysigt med storm. Ja mysigt. Det blir mys-mode när man hör vinden vina, slita och dra i huset - när man ser hur snön yr utanför. Då kan man vara glad för att man själv sitter inne i varma goa mjukiskläder.

Sen så har den här stormen fått fart på mig också, jag har gjort massa grejer idag för en gångs skull. Jag har tvättat två maskiner med kläder, städat, dammsugat och dammtorkat mitt rum, bytt lakan på sängen, lagat middag och bakat mockarutor (eller dom är snart klara). Undertiden/mellan jag gjort allt detta har jag hunnit se en film och lyssnat på massa bra musik också. Mysonsdag helt enkelt.
Imorron är det torsdag, vilket innebär att jag kanske borde börja fundera på packning osv?

Snart snart snart är det streetstar, och det kommer bli jävla nice och jag taggar!
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0