Nattbloggning

Tjingelingens alla nattugglor.
Det blåser som faaa-aan ute! Den där stormen som dom har varnat om har nog kommit hit nu. Det blir spännande att se om man har något tak kvar när man vaknar dårå...
Om jag ens lyckas somna?
Varning för girl-talk här nu då, men jag måste bara säga att jag har en sån SJUK JÄVLA MENSVÄRK. Det är sinnes, speciellt i ryggen/svanken. Det känns typ som att man har en låsning.. sen inte att tala om i magen.. Och i ljumskarna och låren, det typ strålar smärta och obehag nerför benen. Ni tjejer, lid med mig, ni vet hur det känns - ni killar, skatta er lyckliga för att ni inte har mens och mensvärk!!

Inte okej. Jag ska nog ta och leta fram en ipren, lägga mig i fosterställning och hoppas på att däcka.


Dagens cambild.
Tessy kom över.. Vi hade ett lockande erbjudande om att dra till corona, men vi kände att storbandsjazz och jag vet itne vad, inte riktigt var våran grej, så vi köpte lite gottis och fettade framför tv:n och datorn istället...
(ps. visst är jag k00l som har cider på mitt rum, ni ser, på hyllan bakom tess? fNiZz)

-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0