Partybilen no.1

Den här helgen har gått i 140 känns det som!
Fredagen spenderades bara hos (en smått irriterad) åsa, haha. Men igår mina vänner, då tog vi vårt pick och pack och drog till paradisbadet! Det var jävligt roligt faktiskt, jag, karråååw, tess och åsa. Sen kom ju linus och en av hans kompisar också.
Iaf, mycket åkning, lite bubbling, mycket bastning osv osv. EFter att vi duschat och fixat oss (i typ två timmar - mycket viktigt att notera) så drog vi på en restaurang, käkade lite. Blev utstirrade av något k00lt gaaang. Blev lite problematiskt vid betalningen, så vi fick ta en mini sight-seen i övik för att hitta en bankomat!
Sen jaa, några fick för sig att de skulle tagga till, så de köpta folköl och cider.
Själv satsade jag stenhårt på energidrycker jag! Jag fick till och med visa leg för att köpa dom!! :O

Väl tillbaka i Umeå glider vi till Åsas place för att för-ferra lite till. Jag och Tess tog miljoners kort (ovanligt?) - om ni har tur kanske några dyker upp här sen. Åsa måste bara få tummen ur och skicka dom åt mig!

Sen - KROGEN. Det var fan mycket folk och jag vet inte vad. En riktigt nice kväll för min del i alla fall! Även fast jag sprang runt som en lonely-girl som vanligt. Jag springer alltid från gäng till gäng, och om man blir ensam så har man ju i alla fall en fast punkt att gå till - iaf när DJ G spelar!

Sen vet jag fasen vad som hände. När det stängde (vilket var typ halv tre?? Eller ja, musiken var iaf igång till typ då!) så var jag övertaggad. Jag hade fööööör mycket energi som jag bara kände att jag var tvungen att göra mig av med, så jag hoppade runt därutanför och jag vet inte vad. Dansade, snurrade, speedade, snackade - VAR ALLMÄNT HYPE.

Sen för att återknyta till rubriken. Vi hade fetaste efterfesten i min bil. Punkt. Och utanför. Helt plötsligt stod jag där, på någon liten gata på berghem och dansade dancehall... och typ, lekte herren på täppan i framsätet på min bil - eller vad var det som hände där?
Iaf, det jag ville komma fram till med det här var att det var nice att hänga med lite nytt folk, sånt händer inte så ofta!
"vaaars är olle, där är olle!!"
Nu vet jag i alla fall vem det var jag ropade om på studentvagnen.

Nej alltså det här var kanske det sämsta blogg-inlägget på väääldigt länge! Men jag orkar inte bry mig. Jag är för trött för att tänka, och jag känner mig helt borta och förvirrad. Nu ska jag se på scream (men lär däcka)

jalla
-- Sandra --


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0