Snor

Det där med snor kan vara ganska fascinerande ibland. Hur kan det rymmas så mycket gegga i näsan? Jag är inte en baddare på anatomi och sånt, så vars ligger allt snor egentligen? Är det som en liten ficka "bakom" näsan som. En liten snor-ficka? Eller man kanske snarare borde kalla det snor-påse?
Ursäkta mig, jag måste bara gå och tömma min snorpåse...

Moget inlägg det här, men jag känner bara att jag måste få ta upp det. Alltså snor. Denna varma, lite gul-aktiga gegga som bildas i näsan till allas förtret när det är lite småkyligt. ÅH! Där har vi en grej till, varför börjar snoret alltid rinna när det är kallt? Jag tänkte, det mesta brukar ju som bli mer trögflytande när det blir kallt, men snoret - det är ju som att det fått en rymd-raketsmotor i sig som gör att det bara vill komma ut. Ut ut ut. Det är egentligen emot logiken, det borde ju typ frysa istället kan man tycka..

Nej, nu ska jag och mina 20-litrar snor snora vidare i denna snoriga värld. Snora inte ihjäl er nu.
-- Sandra --

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0